fourth advent

hejhej  !:)
äntligen så ligger det lite snö på backen ! :D
och redan fjärde advent kom det :o
nej, men jag tycker det är llite dåligt att det inte kom tidigare :(
eller det kom ju lite för ågra veckorsen men det var ju typ ingen ting..
aja, iaf..
idag vid 11 så gick jag och becca till kpingen för att handla julklappar, och lite sånt :)
sen när jag kom hem kom jossan till mig :thumbup:
det var skitlänge sen vi va !:o
vi kollade på gamla bilder och skratta ihjäl och dansade på wii och kollade på gamla kort (födelsedagskort)
som jag hade fått utav henne, på ett stog det typ " hej Tea kan vi leka idag ? "
ahahahhahahahxd
sen gick vi hem till henne, och då fick vi alla hennes syskon över oss:p
vi sminkade liam och stella och lekte kurragömma och sen gick vi upp till pressbyrån och lämna en film, sen prata vi lite och spela kort och lyssna på musik och sånt (:
när jag kom hem kollade jag på "allt för sverige" och det är precis slut och nu vet jag inte vad jag ska göra :p
har ingen annan bild på denna datorn (:

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0