Dag 5

Dag 1. Dina favoritlåtar .
Dag 2. bästa minnet.
Dag 3. 2 nya sanningar om dig .
Dag 4. Snyggaste kändiskillen .
Dag 5. Dina favoritfilmer .
jag kkollar inte mycket på film, men det är väl typ bratz och barbie och domdära ;)
nej jag skoja bara, men jag vet inte..
jag kollar på massa bra filmer som jag inte vet vad dom heter..
men en bra som jag och frida kollade på för inte så länge sen heter när mörkret faller.
och jag har lagt upp den trailern i ett annat inlägg som ni han se HÄR ! (:
Dag 6. Din bakrundsbild på datorn .
Dag 7. Tv-serier du är beroende av .
Dag 8. Högsta önskan just nu .
Dag 9. 2 låtar du aldrig tyckt om .
Dag 10. Bild på dina kläder just nu .
Dag 11. Din telefon.
Dag 12. Bild på dig och din bästa vän .
Dag 13. Dina favoritbloggar .
Dag 14. Dina 4 närmsta vänner.
Dag 15. 7 gamla bilder på dig själv.

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0