dag 2

Dag 1. Dina favoritlåtar .
Dag 2. bästa minnet.
asså jag har massa roliga minnen !
ett av dom bästa var när jag och elin johansson var små, och vi tyckte det var jätte coolt att vi var vakna till 1 (h'
jag och elin har massa roliga minnen, fast jag orkar inte skriva alla..
och när jag och elin fredin var på liseberg, och skara och vi har också massa roliga minnen och jag och jossan har en del minnen också, och när jag och matilda var coliga :D
det kommer jag aldrig glömma ! :o
och när jag och elin ugrell var små, och så blev vi ovänner och så sa vi typ ''jag vill adrig mer vara med dig''
och sen efter 5 minuter kom ngn av oss till den andra och fråga om vi kunde "leka" xd
och så har jag ju och kommer få massa minnen med alicia frida och therese typ (;
och emelie och sofia ! :D
Dag 3. 2 nya sanningar om dig .
Dag 4. Snyggaste kändiskillen .
Dag 5. Dina favoritfilmer .
Dag 6. Din bakrundsbild på datorn .
Dag 7. Tv-serier du är beroende av .
Dag 8. Högsta önskan just nu .
Dag 9. 2 låtar du aldrig tyckt om .
Dag 10. Bild på dina kläder just nu .
Dag 11. Din telefon.
Dag 12. Bild på dig och din bästa vän .
Dag 13. Dina favoritbloggar .
Dag 14. Dina 4 närmsta vänner.
Dag 15. 7 gamla bilder på dig själv.

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0