Dag 14

Dag 1. Dina favoritlåtar .
Dag 2. bästa minnet.
Dag 3. 2 nya sanningar om dig .
Dag 4. Snyggaste kändiskillen .
Dag 5. Dina favoritfilmer .
Dag 6. Din bakrundsbild på datorn .
Dag 7. Tv-serier du är beroende av .
Dag 8. Högsta önskan just nu .
Dag 9. 2 låtar du aldrig tyckt om .
Dag 10. Bild på dina kläder just nu .
Dag 11. Din telefon.
Dag 12. Bild på dig och din bästa vän.
Dag 13. Dina favoritbloggar .
Dag 14. Dina 4 närmsta vänner.

mina 4 närmsta vänner just nu är nog
elin fredin
alicia andersson
therese törnros
och, ah..
det är dom som är mina närmsta vänner just nu

fast när jag var mindre var jag väldigt mycket med elin johansson och jossan, och så har jag ju massa vänner som jag inte är med lika ofta, som ebba och emelie och sofia och frida, fast frida var jag ofta med typ i sommras och sommarn innan den (; och matilda var jag mycket mer med när jag var mindre också :)



kolla inte på mig !

Dag 15. 7 gamla bilder på dig själv.

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0