hjärta

Hejjjjjjjjjjjjjjj ! :)
Nu har jag kommit hem efter fotbollsträningen :)
Jag kan berätta min dag lite kort bara ;)
På förmiddagen gjorde jag inget speciellt, bara slappa och städa lite och sånt (:
Sen vid 3 gick jag till Elin Johansson och va med henne och Frida:D
Vi spela ZOOOOOOMBIEEEEEE !
dom såg läskiga ut tyckte jag..:/
Men det var jätte kul ! :D
Men man kan inte säga att jag var bra :(

Sen vid 5 gick jag hem, och då kom emma och så åkte vi på fotbollsträning :d
Och nu sitter jag här helt slut i benen och jätte trött..
klockan är bara halv 9 men jag kommer somna vilken sekund som helst tror jag ..
Eller, kanske inte men..
kösssss ♥
/T
den: eller den:  som header ?

Kommentarer
Postat av: anonym

den som är till höger :)

2011-08-15 @ 21:21:43
Postat av: ♥

ta den andra , asså inte den som du har nu :)

2011-08-15 @ 21:22:29
Postat av: chekkka!

vill du bli månadens blogg och få massor med läsare?

gå då in på chekkka.blogg.se och kommentera inlägget: ''månadens blogg''

kram!

2011-08-16 @ 09:32:21
URL: http://chekkka.blogg.se/
Postat av: sofia, [foto & vardag]

den sista :) <3

2011-08-16 @ 12:41:41
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0